Kik vagyunk?
A mygames.hu korábban a jól ismert djiars.hu néven működött. Időközben a DJI drónok mellett további kategóriákkal bővítettük kínálatunkat. Ennek megfelelően alakítottuk és neveztük át mygames.hu-ra a korábbi webáruházunkat.
Fizetés és szállítás
Van-e lehetőség személyes átvételre?
Üzletünk webshopként üzemel, bolttal, fizikailag elérhető üzlethelységgel nem rendelkezünk és személyesen terméket átvenni nincs lehetőség.
Hogyan tudom elérni a webshopot?
Vásárlóink emailen (hello@mygames.hu) és telefonon tudnak velünk kapcsolatba lépni. Mivel tapasztalataink szerint a telefonos kapcsolattartás sokszor torlódás miatt nem kényelmes Vásárlóink számára, ezért elsősorban az email-es kapcsolattartást javasoljuk.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
A rendelés leadásakor GLS és MPL cégekkel történő szállítások közül lehet választani.
Megrendelés után mikor kaphatom meg a terméket?
A rendelés során a választott szállítási módnál látható a várható érkezés dátuma is.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Webshopunkban vásárolni 3-féle fizetési móddal lehet:
- Bankkártyás fizetés: lehetséges az online vásárlás során, illetve utánvétes vásárlás esetén is. A bankkártyás fizetés biztonsági felső korlátja 400.000 forint.
- Banki átutalás: előre utalás esetén elérhető ez a fizetési mód. 400.000 forint feletti vásárlás esetén biztonsági okokból csak előre történő banki átutalással lehet fizetni.
- Készpénzfizetés: utánvétes vásárlás esetén biztosítjuk Vásárlóinknak a készpénzes fizetést, melyet a futárszolgálat képviselőjénél lehet megtenni.
Garanciális kérdések
Ha hibás a termék, mennyi a garanciális idő?
A Mygames.hu webshopban vásárolt termékekre a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján kötelező jogszabályi jótállás vonatkozik, amelynek időtartama a termék átadásának, vagy az eladó vagy az eladó közreműködője általi üzembe helyezés időpontjától számított
• 10.000 forintot elérő, de 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két (2) év,
• 250.000 forint eladási ár felett három (3) év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.
Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?
Kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot az hello@mygames.hu email címen. A vásárlást igazoló számlát és a hiba pontos okát mindenképp írd meg nekünk. Kollégánk keresni fog elérhetőségeiden a részletek egyeztetése miatt.
Sérülten érkezett a csomagom, mit tegyek?
Sérült csomag esetén kérd meg a futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet még mielőtt a csomagot átvennéd. Ha a csomag tartalma nem sérült, nincs további tennivalód. Ha a csomagban található termék megsérült, az átvételt követő 24 órán belül lépj velünk kapcsolatba az hello@mygames.hu email címen.
Mit tegyek, ha nem kaptam meg minden megrendelt terméket?
Ha nem kaptál meg mindent, amit rendelték, kérünk, hogy jelezd az hello@mygames.hu email címen és felvesszük Veled a kapcsolatot.
Mit tegyek ha meghibásodott az általam vásárolt drón?
A DJI drónok esetében, kérjük lépj kapcsolatba a hivatalos márkaszervizzel azalábbi elérhetőségeik egyikén:
Extended Warranty Service Kft. (EWS Kft.)
cím: 1222 Budapest, Gyár utca 17
telefon: (+36 1) 207-1621, 207-1624
email: vevoszolgalat@ewskft.hu; info@ewskft.hu